luni, 5 iulie 2010

România

Ce titlu simplu am pus…dar nu ăla e important ci modul în care văd eu această ţară.Nici nu știu cum să încep să-mi bag pula…


Dacă ar exista iadul atunci,din câcatul meu de punct de vedere România ar fi o variantă de a concretiza acest concept.O să încep cu faptul că aici nu ai viitor. Chiar așa e…te-ai născut aici ,atunci ai mari șanse sa belești pula. N-ai unde munci și dacă ai muncești pe degeaba și câcatul de salariu pe care îl ai,cel mai probabil se duce mai mult de jumătate la stat ,cealaltă pe datorii.

Eu nu o sa fac copii …e un lucru sigur .Degeaba încearcă nu știu care sa mă convingă ca trăiesc degeaba luând această decizie.Nu-i așa…mi se pare incredibil cum unii sunt pregătiţi să aibă copii știind ce este aici…adică iși condamnă practic copiii la suferinţă,nu?

România este o ţară a extremelor.Ea nu prea are oameni normali…toţi sunt parcă din categorii aparte.Haideţi sa vedeţi la ce mă refer. În primul rând avem proști cu nemiluita…exact cum zic Paraziţii in „Slalom printre cretini”.Sunt foarte mulţi ,prostimea aceasta ne caracterizează din pacate.Ca să fiu mai explicit este vorba de generaţia OTV :asta suntem aia primim. Fenomenele ca Fernando de la Caransebeș sau Roxy Manelista ne arată că în Romania noi avem în viaţa reală ce alţii au în desene animate. Există subcategorii in cadrul prostimii,de exemplu avem specimene care ascultă muzica Trance sau Hip-Hop pentru bass (adică îi doare in pulă de linia melodică și repectiv versuri).Am văzut cu ochii mei cum anumite persoane caută pe DC++ „melodi cu bass” (am scris intenţionat cu un singur „i” ).

Am văzut multe chestii care sunt despinse din desene animate,dar ce mă șochează cel mai mult este „limba română” folosită azi.Nu e chiar de încadrat in cadrul prostiei,dar cine dracu` mai observă și amănuntu` ăsta?Cum zicem și în postarea trecută analfabetismul este la cote exagerat de mari. Unde câcat mai vezi anunţuri de gen „Executăm puţe” decât la noi? N-ar fi numai asta ,ar fi de adăugat că folosirea cratimei (precum și alte chestii de clasa I) sunt niște chestii care „depășesc intelectual” prea multe persoane. ”Suntem ce-i mai analfabetiști ,ce zice-ti de asta?”

Așa…am lămurit-o cu proștii (am lămurit-o pe pizda mă-sii,vorba vine),acuma să schimbăm categoria.Zdrenţele reprezintă următoarea categorie ,și ca să fiu mai clar avem de-a face cu multe curve și multe materialiste(sau amândouă).Ce să mai zic , în licee fetiţele sunt așteptate de chelioși cu mașini pentru care altu` muncește o viaţă întreagă. Este clar că pula are gust mai bun în BMW decât în Dacia ,nu-i așa fetele? (Ideea asta e citat,nu-mi aparţine,dar nu puteam să nu aduc vorba de așa ceva). În faţa geamului meu am auzit ieri o panaramă de vreo 14 ani care îi dădea lecţii de supt pula unei prietene în timp ce fumau,și asta în gura mare ,s-auzea așa tare încât mor de ciudă că nu am înregistrat. Așadar,ca să nu mai insist pe ideea asta,dacă ai bani și mașină ai și femeie (chiar dacă are 13 ani,femeie se cheamă) .

Ce mai avem în ţară? Hoţi ,ţepari de-aștia. Ori că ești furat în plină stradă în plină zi ori că realizezi că toată ţara e vândută ,tot aia e…ne mâncăm între noi. Din cauza asta nu mai avem nimica,absolut nimica. Economia e la pământ , de-aia avem spitale ca niște ghene de gunoi ,școli ca niște WC-uri șosele peticite ,trenurile merg cu 15km/h sau mai puţin(se duce naibii CFR-u` oricum),iar câinii umblă liberi în orase în grupuri de câte 20 ,hrănindu-se din gunoiul aruncat pe lângă rarele tomberoane. Avem datorii externe incredibil de mari ,și chiar dacă TVA-ul a crescut diferenţa asta ajunge tot in buzunarul cuiva… Așa că hoţia duce la faptul că România e o ţară care arată ca și când ar fi căzut ieri o bombă atomică în ea. Eu nu știu cum în manualele de istorie ne este prezentată vitejia românilor … eu nu pot să mai cred că ai noștri au putut învinge armate turcești de sute de ori mai numeroase , ci mai degrabă că noi am plătit tribut turcilor(femei ,bogăţii) să ne lase în pace.

Să trecem la ţăranii de la oraș. Ăștia sunt extraordinari mă…jur . Vecinii mei (sau vecinele) stau și joacă table și sparg seminţe de fac covor persan din coji pe trotuar. Existenţa acestor specimene te obligă să asculţi manele de la vecini ,sau din mașini sau să suporti alte chestii similare pentru că ei traiesc la oraș ca la ţară.Se dau cu parfum în cantitate de 10 ori mai mare decât aia normală de lasă dâră de parfum fals de la turci combinat cu transpiraţie.

Ca să nu mai uit idei…o sa continui pe aceeași temă în urmatoarea postare. Mi-e rușine că sunt român,nu este deloc un lucru bun că suntem o naţie care lipeste cu scotch , bate în cuie și leagă cu sârmă când străinii folosesc bindere,șuruburi și adezive speciale. Asta a fost metaforă ,sper că aţi înţeles. N-am zis nimic de cocalari ,de ţigani și alte chestii ,va urma…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu